Nadstavbová řešení
x

Napište nám

Máte-li jakýkoliv dotaz, neváhejte se na nás obrátit

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Řízení kvality

HELIOS Orange se na podzim roku 2015 rozšířil o nové agendy z oblasti řízení kvality. Konkrétně se jedná o 7 samostatných modulů o které lze rozšířit vaši instalaci. Níže uvádíme stručný popis jednotlivých agend. V případě dotazů nás kontaktujte.

    1) Reklamace

    Agenda umožňuje evidovat veškerý proces řešení tzv. pasivní reklamace (reklamace uplatněné odběratelem vůči naší organizaci), tzv. aktivní reklamace (reklamace uplatněné naší organizací vůči dodavateli) a interních neshod (neshody vzniklé v naší organizaci).

    Přímo z agendy lze zajišťovat a realizovat potřebné objednávky náhradních položek potřebných pro řešení reklamace, včetně realizace potřebných dokladů (Potvrzení reklamace,Reklamační protokol, Krokový plán nápravy vad, a jiné).

    2) Správa měřidel

    Evidence, sledování a plánování kontrol měřidel. Podpora časové frekvence kontrol, ale i kontrol po určitém počtu použití. Podpora prokázání zajištění nakládání s měřidly podle Zákona o metrologii, č.505/90.

    Sledování nákladovosti jednotlivých měřidel, držitelů měřidel potřebné údaje přístupné z jednoho místa.

    3) Údržba strojů a zařízení

    Vytvoření plánu údržby zajistí, že budou všechny údržby zajištěny včas a potřebném rozsahu.

    Zpětně je možné zjistit, který pracovník a kdy údržbu prováděl a samozřejmě i např. jaké náhradní díly potřeboval (plán spotřeby materiálu lze připravit i dopředně).

    Porovnání plánovaných a skutečných nákladů na údržbu.

    4) Řízení auditů,neshody

    Vedení organizace má přehled o všech plánovaných i realizovaných auditech a návazných úkolech/opatřeních z těchto auditů.

    Do evidence lze zahrnout jak audity interní, tak audity externí (zákaznické, dodavatelské, certifikační.

    Umožňuje jednoduchou kontrolu plnění úkolů/opatření z auditů a jejich plánování.

    5) Řízení nabídek a poptávek

    Řízení nabídko-poptávkového procesu umožňuje uživateli přehledně kdykoli zjistit stav a především rychle vyhodnotit nejlepší možnou variantu.

    Podporuje rychlé dohledání kompletních historických informací, včetně souvisejících rozhodnutí o výběru a umožňuje také rychlé dohledání podobných případů.

    Cílem je tedy zlepšení sledování a řízení obchodního případu až na úroveň vyhodnocování jednotlivých pracovníků.

    6) Vztahy s obchodními partnery

    Cílem je zajištění informací týkající se chování / kvality jednotlivých dodavatelů a odběratelů.

    Jedná se o informace, které lze automatizovaně vyhodnotit z IS (platební morálka, dodržování termínů dodání,.) a také o informace, které závisí na pocitu jednotlivých uživatelů (příjemné jednání, ochota, ...).

    Cílem je průběžný sběr informací, jednotná evidence dle předdefinovaných atributů, rychlá kategorizace a porovnání obchodních partnerů.

    7) Řízená dokumentace

    Mnoho typů dokumentů vyžaduje pro své zpracování řízení svého stavu.

    Agenda "Řízená dokumentace" nabízí možnost přiřazování jednotlivých stavů konkrétním dokumentům a zajištění jejich verzování včetně poznámkové diskuze k celému dokumentu, nebo jeho části.