Řízení skladů

Vyvinuli jsme specializované nadstavby pro rychlé operace pohybu a trasováni materiálu pro Helios Orange. Problém komplexních informací je, že je musíme zadávat na více místech v ERP systémech se vzájemným propojením.

Příkladem je příjem na sklad, kde je nutné projít pro každou položku více formulářů:

  • Hlavička příjemky (dodavatel, datum, měna, kurz…)
  • Položky příjemky (materiál, zboží…)
  • Výrobní číslo – založit nové výrobní číslo, přiřadit množství dle výrobních čísel
  • Skladové umístění – regál, v případě více umístění zapsat seznam a množství v jednotlivých regálech
  • QMS – zapsat údaje o kvalitativních podmínkách dodávky
  • Vše propojit s objednávkou

Zakázkový/uživatelský formulář provede všechny operace na jednom místě a neumožní zvolit jiný způsob/postup vyplnění. Snižuje tedy náročnost obsluhy a zvyšuje kvalitu zadaných dat.

Příjem na sklad

  • Rychlí formulář pro skladníky
  • Automatické generování spotřební šarže
  • Tisk štítků čárového kódu pro každé balení
  • Integrovaný QMS – kontrola jakosti na vstupu
  • Dvouúrovňové schvalování příjmu

Vratky z výroby

  • Vrácení přebytků z výroby
  • Výdej na výrobní příkaz
  • Automatické přiřazení k výrobnímu příkazu a pracovišti
  • Individuální formuláře (navažování, prosévání, míchání, linka, cídírna atp)
  • Kombinace hlášení operace, spotřeby materiálu a kontrolních bodů a jakosti
  • Rychlá inventura
  • Založení nové inventury pro konkrétní sklad/lokaci, pracoviště
  • Rychlé záměny za alternativy
  • Evidence historie inventur
  • Možnost generovat inventuru na výrobní čísla / lokace-inventura omezených položek (automatické označení pouze změněných položek)