Více o účetnictví

Účetnictví slouží jako podklad pro rozhodování o budoucnosti firmy. Přesně zpracované účetnictví je jedním ze zdrojů dat pro efektivní řízení finančních toků a zdrojů firmy.

Klademe důraz na vedení účetnictví podle aktuálních legislativních předpisů.

Nabízíme 2 možnosti spolupráce:

Sdílené účetnictví

    • Sdílené účetnictví funguje na principu vzájemné kooperace klienta a externího subjektu.
    • Klient do systému zadává prvotní doklady (faktury, bankovní výpisy, pokladní doklady), my se staráme o pečlivé účtování dokladů.

Výhody:

    • Rychlé zpracování účetních dokladů,
    • On-line přístup klienta do účetnictví a k informacím o hospodaření firmy,
    • Doklady ve správě klienta.

 

Externí účetnictví

    • Externí účetnictví je vhodné pro firmy, které nemají zájem zřizovat pozici účetního.
    • Doklady si od Vás osobně převezmeme (případně zajistíme bezpečnou elektronickou cestu) a v předem dohodnutých intervalech je zpracujeme.

Výhody:

    • Úspora času,
    • Snížení mzdových nákladů a nákladů na vzdělání zaměstnanců účetního oddělení,
    • Eliminaci nákladů na výpočetní techniku a ekonomický systém,
    • Snížení chybovosti díky našim dlouholetým zkušenostem.